Handlekurv 0 vare - (0)

Du har ingen varer i handlekurven

*

Vennligst logg inn for å se eller endre ønskelisten

Sikkerhet, service og kvalitet siden 1982

Frakt og levering

Kjøper du varer i vår nettbutikk, på epost eller på telefon, sender vi varene med Bring eller Postnord.

Leveringssteder

Seatronic - Båtutstyr AS leverer til hele fastlandet, samt Svalbard og Jan Mayen. De fleste pakker vil ankomme din nærmeste eller valgte post i butikk, og du vil få melding når varen har ankommet. Varene blir normalt liggende 2 uker på postkontor/post i butikk.

Fraktkostnader

Vi benytter oss av Posten og Postnord som transportører. Fraktkostnaden avhenger av hvilken fraktmåte du velger, hvor i landet du bor og størrelse/vekt på sendingen. Vi beregnet ikke påslag på frakt; fraktprisen du får i nettbutikken er den samme som det koster oss å sende varen.

Leveringsmåter

Vi tilbyr en rekke fraktmåter. Du må velge hvilken fraktmåte du ønsker å benytte i kassen. Prisen for hver enkelt fraktmåte fremkommer i kassen, og du får enkelt oversikt over hva totalbeløpet for ordren inkludert frakt blir. Ikke alle fraktmåter er tilgjengelig for alle postnummer, og det kan også være begrensninger i størrelse/vekt for enkelte postnummer. 

Vi tilbyr følgende fraktmåter:

  • Klimanøytral Servicepakke
    Klimanøytral Servicepakke er fremme 2-5 virkedager fra den sendes fra oss, og blir levert til nærmeste eller valgte post i butikk eller postkontor. Hvis du har lagt inn mobiltelefonnummer og epost når du bestilte, vil du få epost og SMS med sporingsinformasjon, og kan følge sendingen fra den forlater vårt lager. Klimanøytral Servicepakke passer for sendinger opp til 35 kilo. Du får også varsel på SMS og epost når pakken ankommer postkontor/post i butikk. 
  • Bedriftspakke
    Bedriftspakke er fremme 2-5 virkedager fra den sendes fra oss, og leveres til bedriftsadresser mellom 08:00 og 16:00. Hvis du har lagt inn mobiltelefonnummer og epostadresse når du bestilte, får du epost og SMS med sporingsinformasjon. Postens sjåfør ringer ikke før varene leveres.
  • Hjem på døren
    Hjem på døren er fremme 2-5 virkedager fra den sendes til oss, og leveres privatadresser mellom 17:00 og 21:00. Hvis du har lagt inn mobiltelefonnummer og epostadresse når du bestilte, får du epost og SMS med sporingsinformasjon. Posten gjør 2 forsøk på å levere pakken, og dersom ingen kan motta pakken på leveringadressen etter 2 forsøk, blir pakken vanligvis levert til nærmeste postkontor/post i butikk.

 

Feil ved leveranser

Det er viktig at du sjekker pakken så fort du har mottatt den. Dersom det er skader på emballasjen bør du sørge for å dokumentere dette med bilder. Dersom du mottar varer som er ødelagt, feil eller ikke riktig antall, må du så fort som mulig ta kontakt med oss, slik at vi kan sørge for å rette opp feilen.

Vi bestreber oss på å ha riktig informasjon om tilgjengelighet og leveringstid på varene vi selger. Vi tar imidlertid forbehold om at feil kan oppstå i vårt lagersystem eller at annen leveringsinformasjon kan være feil.